EtheViolin |
Wysłany: Pon 10:26, 17 Paź 2005 Temat postu: Regulamin forum |
|
1. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administracja Forum MyNastolaty nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
2. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety a także zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego. Forum ma służyć wymianie poglądów i informacji, ale w sposób kulturalny i z poszanowaniem odbiorcy.
3. Na forum niedopuszczalne jest umieszczanie treści zawierających przekazy reklamowe bez porozumienia z administracją (w tym moderatorami). Dotyczy to również informacji w podpisach użytkowników ze szczególnym uwzględnieniem reklam innych forów. Reklamy takie/linki będą usuwane bez ostrzeżenia
4. Użytkownik zobowiązany jest dbać o porządek na forum; w tym celu należy unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych i/lub kwestii uznawanych na forum za oczywiste. By tego uniknąć, należy użyć wyszukiwarki forum.
5. Unikać powielania istniejących już wątków. Przed założeniem wątku dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku ostatnich stronach w danym dziale, czy topik na ten temat nie został już założony.
6. Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - najwyżej zostanie przeniesiony przez moderatora.
7. Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku (w którym była o tym mowa) zamiast zakładać nowy.
8. Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!", "Co się dzieje?", "Pilne!" etc. Pamiętaj, że nadając topikowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.
9. Unikać zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów z rzędu - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji "edytuj" (ikona w poście). Zabrania się cytowania całości ostatniego postu w wątku. Wypowiedzi cytować można, gdy w swoim poście odnosisz się do kilku wypowiedzi różnych osób.
10. Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW).
11. Powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go administratorowi/moderatorowi.
12. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy już po umieszczeniu wiadomości na forum, użyj opcji "zmień", żeby je poprawić. Posty zawierające rażące błędy ortograficzne lub napisane całkowicie niezrozumiale mogą być usuwane z forum przez moderatorów.
Proszę o przestrzeganie regulaminu.
Pozdrawiam
Ethe |
|